Kedves Vendégeink!

Annak érdekében, hogy Mindenkinek magas színvonalú szolgáltatást tudjunk biztosítani, valamint hogy jól érezzétek magatokat nálunk, kérünk az alábbi szabályok betartására és a tanácsok megfogadására.

I. Késés, Időpont lemondás szabályai
Az idő ugyanúgy fontos számunkra is, mint Neked, ezért kérjük az alábbiakat vedd figyelembe.

1,Késés

  • több mint 10 perc késés esetén kollégáink, mérlegelve a rendelkezésre álló időt, a legoptimálisabb de kissé rövidítettebb szolgáltatást fogják Neked elvégezni
  • több mint 20 perc késés esetén, abban az esetben, ha szakemberünk úgy ítéli meg, hogy a szolgáltatás a fennmaradó időben már nem végezhető el, akkor új időpontot egyeztetnek Veled, de az el nem végzett kezelés teljes árát rendezned kell.
  • abban az esetben, ha az új időpontban nem jelensz meg, akkor a következő megjelenésedkor az elmulasztott szolgáltatás értékének 100%-át köteles vagy megtéríteni Szalonunk számára.

2,Időpont törlése vagy módosítása

  1. több, mint 24 órával korábbi lemondás:
    Bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, ezért nem tud eljönni a lefoglalt időpontra.
    Ilyenkor kérjük, hogy 2-3 nappal előre jelezd, hogy nem tudsz eljönni hozzánk , de legkésőbb a lefoglalt időpont előtt 24 órával, -hétfői időpont esetén a megelőző szombat reggeléig kérjük jelezd felénk, hogy kollégáinknak lehetősége legyen a felszabadult időpontot felajánlani más vendégek részére. A 24 órával a lefoglalt időpont előtt történő lemondás kizárólag nyitvatartási időn belül lehetséges.
  2. 24 órán belüli lemondás: Késedelmes lemondás esetében kötbért számolunk fel, melynek összege
    -24 órán belüli lemondás esetén 50%,
    -lemondás nélküli nem megjelenés vagy 20 percen túli késés miatt el nem végezhető kezelés esetén 100% a bejelentett szolgáltatásból számolva.
    Ha három alkalommal kerül sor arra, hogy időpontod lemondását vagy módosítását kevesebb, mint 24 órán belül jelzed felénk, akkor elveszted törzsvásárlói státuszodat, és szalonunkban sajnos nem áll módunkban a továbbiakban időpontot kiajánlani Neked, csak abban az esetben, ha a legutóbb elmulasztott szolgáltatás értékének 100%-át megtérítetted felénk. (Lehetőséged van arra, hogy újabb 100.000 Ft elköltése után rendszerünk a törzsvásárlói státuszt újra megadja.)
  3. Megjelenés lemondás nélküli elmulasztása a lefoglalt időpontban
    Ha az általad lefoglalt időpontban nem jelensz meg és ezt nem is jelzed felénk, és ez
    -egy éven belül  kétszer is előfordul, akkor, ha automatikusan elveszted törzsvásárlói státuszodat, és szalonunkban sajnos nem áll módunkban a továbbiakban időpontot kiajánlani Neked, csak abban az esetben, ha a legutóbb elmulasztott szolgáltatás értékének 100%-át megtérítetted felénk. A 2. alkalomnál sajnos nem áll módunkban a távolmaradás okát figyelembe venni.
    -ha háromszor nem tudsz eljönni,  és egyáltalán nem mondod le az időpontodat, sajnos nem tudunk többet elvállalni

Bérlet esetén
Aki szalonunkba bérlettel rendelkezik és az időpont lemondás 24 órán belüli vagy nem mondta le az időpontot annak 1 alkalom levonásra kerül a bérletből.

II. Csak egészségesen gyere el hozzánk -Betegség miatti lemondás
Szalonunkban kifejezetten figyelünk Vendégeink és munkatársaink egészségére, a  higiéniára, ezért kérjük, ha betegnek érzed magad (megfázás, influenza, egyéb megbetegedés tüneteit észleled magadon) kérjük ne veszélyeztesd magad és mások egészségét, kérjük egyeztessünk új időpontot! Itt is kérjük a 24 órás  időintervallum betartását.
Ahogy mi is figyelünk arra, hogy senki ne kaphasson el semmit a szalonban, kérjük, segíts nekünk ebben azzal, hogy Te sem fertőzöl meg senkit!

III. Gyermek
Nagyon szeretjük a kisgyerekeket, de kérjük, az ő biztonságuk és a vendégeink nyugalmának érdekében ne hozd őket magaddal a szalonba.

IV. Kisállat
A Te, és a többi vendég nyugalma, és az  üzlet higiéniájának megtartása érdekében kisállatok nem hozhatók be a szalonba. Kérjük megértésedet.

V. Fizetés – Foglaló befizetése
Szalonunkban készpénzt és kártyás fizetést tudunk elfogadni.

Az árak forintban értendőek és az áfát már tartalmazzák.
Borravalót az árak nem tartalmaznak, az tetszés szerinti mértékben adható.
Az árak változtatásának jogát fenntartjuk.
A szolgáltatás csomagok és termékek nem visszaválthatók és nem cserélhetők.

Sminktetoválás esetén minden esetben Foglalót kérünk. Az időpont foglalástól számítva 1 hétig lehetséges a befizetése (ha nem érkezik, meg akkor törlésre kerül a foglalás) banki átutalással vagy személyesen. A Foglaló összege árlistánkon látható Kérjük, vedd figyelembe, hogy a Foglalót elveszted, ha időpontodat módosítod, vagy lemondod.

VI. Kuponos vásárlás
Bejelentkezés alkalmával minden esetben elkérjük a kuponkódot, ami nélkül sajnos nem áll módunkba időpontot biztosítani.
A kupont akkor is felhasználtnak tekintjük, ha a megbeszélt időpontban nem jelensz meg vagy nem mondod le időben az időpontot (legalább 24 órával előbb).

VII.. Reklamáció
Az üzletből távozás után fizetési reklamációt nem fogadunk el, így kérjük, ha bármi nem megfelelő, akkor ezt még a helyszínen jelezd!

Véleményede, esetleges panaszodat,  bármivel kapcsolatos észrevételedet kérem oszd meg velünk, hiszen annak alapján tudjuk még jobbá tenni szolgáltatásunkat.  Kérem, mindezt írásban tedd meg, -az info@glamourbuda.hu címre küldd-  mert csak akkor tudunk vele érdemben is foglalkozni, ha pontosan le is van írva a panasz.

Kéréseink
Kérjük, a kezelések előtt 5-10 perccel érkezz meg, így a csúszások elkerülhetőek, és még a frissítődet is el tudod fogyasztani.
Kezelések alatt kérjük, ne használd a telefonodat, mivel szeretnénk, hogy a legnagyobb nyugalomban, odafigyelésben lenne részed. (Más esetekben is csak halkan tedd)
Kérjük, hogy alkoholos befolyásoltság esetén ne gyere kezelésre. Ne rágógumizz, mert ez zavarhatja a kezelést (sminktetoválás, arckezelés, szempillafestés, szempillaépítést, szempilla liftinget stb.).
Mindenki, aki szalonunkba bejelentkezik vagy igénybe vesz bármilyen szolgáltatást, azzal elfogadja házirendünket.

Szíves megértésedet köszönjük! Glamour Buda Szépségszalon dolgozói